Land Rover Freelander
ID: 10391
Vizualizări: 239
2 ani în urmă
Comentarii (0):
Nu există comentarii disponibile.
Produse similare
2550
RON
Vând freelander an 2002 motor de 2.0 diesel td4 4×4 motor de bmw. Mașina se deplasează pe orice distanță și nu are nici o problemă trage foarte bine cutie automată schimbă perfect. Se vinde doar cu transcriere. Accept și variante cu diferența din partea dvs. Menționez că mașina este în stare perfectă de funcționare. Dotarii 5 geamuri electrice, abs, servo direcție, volan reglabil, comenzi volan, clima AC, scaune reglabile, oglinzi electrice și rabatabile la buton, praguri aluminiu, protecție roată de rezervă din inox, jante aluminiu r16, faruri reglabile, închidere centralizată, radio cd mp3 cu o sonorizare excelentă, cotieră față și spate, tapițerie curată fără rupturi sau retușări. Etc. La schimb prețul crește.
Marca:
Land Rover
An de fabricatie:
2002
Capacitate motor:
2000
Tara de origine:
Germania
Stare:
Utilizat
Combustibil:
Diesel
Caroserie:
SUV
Culoare:
Gri
Cutie de viteze:
Automata
Volan:
Partea stanga
Marca:
Freelander
Arad Arad
Google Map
Raportează anunțul
Contact
Despre VUPS
Recomandări pentru un videoclip de calitate
1. Filmează în format landscape
2. Este bine să fie bine luminat și să nu ai o lumină care să vină din față sau să creezi umbre și reflexii puternice.
3. Când folosești sunet sau voce, este bine să fie un sunet clar, curat și să se audă destul de tare. În cazul folosirii unei voci, este util să fie o dicție bună și să nu vorbești repede sau mult.
4. Dacă prezentarea este realizată de cineva, este de preferat să fie o prezență agreabilă, fără elemente care să iasă în evidență (bijuterii exagerate, tatuaje exagerate, atitudine prea gravă sau dură, tonalitate ascuțită, voce subțire).
5. Un video de calitate pentru vânzarea unui produs trebuie să pună accentul pe avantajele produsului pentru client, nu pe caracteristici tehnice pe care probabil că nu le va înțelege nimeni.
6. Este de preferat să introduci în video un cadru cu detalii tehnice, nu să le citești sau explici tu verbal. Clientul vrea să știe de ce produsul tău este mai bun decât alte produse, în termeni simpli de înteles pentru el.
R
Certificat OSIM și EUIPO
Link-uri utile
Newsletter
Abonează-te la newsletter
© 2024 VUPS
Dezvoltat de