Bmw 316i, E36, Facelift
ID: 10395
Vizualizări: 246
2 ani în urmă
Comentarii (0):
Nu există comentarii disponibile.
Produse similare
4450
EUR
Bmw e36 316 an 1996 facelift Pachet M exterior: -bara fata M3 - lip xxl plastic -praguri M3 -bandouri usi M3 -oglinzi M3 (aftermarket) -bara spate M3 -triple M3 -LTW -nuca schimbator noua si iluminata -manson nuca si manson frana de mana retapitate -telefon(nu este legat) -cotiera fata -dublu climatronic functional -evacuare sport -suspensie reglabila fata Fk -suspensie fixa sport spate(nu stiu firma) -jante r17 BBS RT modulare din 2 bucati cu buza polishata -anvelope in stare ff buna 205 40 17 (spate aproape noi, fata au uzura 20-25%) -interior recaro refacut total cu bureti refacuti - piele nappa lateralele si mijlocul cu alcantara -pavilion refacut cu alcantara -trapa -geamuri electrice fata -incalzirea scaune(nu este legata) -obc 18 butoane -volan M3 retapitat -fete de usi piele cu airbag fara negrese sau alte probleme -folie spate omologata -proiectoare -faruri Bosch cu lupa si angel eyes -masina se prezinta bine atat tehnic cat si pe partea de caroserie(fara rugina) -toate actele la zi
Marca:
BMW
An de fabricatie:
1996
Rulaj:
230000
Capacitate motor:
1600
Tara de origine:
Germania
Stare:
Utilizat
Combustibil:
Benzina
Caroserie:
Berlina
Culoare:
Negru
Putere:
102
Volan:
Partea stanga
Marca:
Seria 3
Arges Pitesti
Google Map
Raportează anunțul
Contact
Despre VUPS
Recomandări pentru un videoclip de calitate
1. Filmează în format landscape
2. Este bine să fie bine luminat și să nu ai o lumină care să vină din față sau să creezi umbre și reflexii puternice.
3. Când folosești sunet sau voce, este bine să fie un sunet clar, curat și să se audă destul de tare. În cazul folosirii unei voci, este util să fie o dicție bună și să nu vorbești repede sau mult.
4. Dacă prezentarea este realizată de cineva, este de preferat să fie o prezență agreabilă, fără elemente care să iasă în evidență (bijuterii exagerate, tatuaje exagerate, atitudine prea gravă sau dură, tonalitate ascuțită, voce subțire).
5. Un video de calitate pentru vânzarea unui produs trebuie să pună accentul pe avantajele produsului pentru client, nu pe caracteristici tehnice pe care probabil că nu le va înțelege nimeni.
6. Este de preferat să introduci în video un cadru cu detalii tehnice, nu să le citești sau explici tu verbal. Clientul vrea să știe de ce produsul tău este mai bun decât alte produse, în termeni simpli de înteles pentru el.
R
Certificat OSIM și EUIPO
Link-uri utile
Newsletter
Abonează-te la newsletter
© 2024 VUPS
Dezvoltat de