Skoda Octavia vRS 2.0tsi
ID: 11141
Vizualizări: 211
2 ani în urmă
Comentarii (0):
Nu există comentarii disponibile.
Produse similare
6499
EUR
Ofer spre vânzare Skoda Octavia vRS, 2.0Tsi an 2010, masina personala de 2 ani.
Mașina dispune de următoarele dotari:
> Interior vRS perforat
> Volan vRS
> Pachet exterior vRS
> Trapa
> Scaune fata încălzite
> Bancheta spate încălzită
> Geamuri fumurii premium
> Faruri adaptive xenon cu DRL și cornering
> Clima 2 zone
> Navigație
> Senzori presiune
> Senzor ploaie
> Senzor lumina
> Senzori parcare
> Jante r18 Aliaj cu anvelope noi
> Oglinzi rabatabile electric și încălzite
> Torpedou refrigerat
Mașina are în prezent un soft făcut la o firma de specialitate, cu probe pe stand și fără a afecta în vreun fel durata de viata a motorului, 250Cai putere cu fisa Dyno.
La Mașina am schimbat distribuția în urma cu un an, admisia, ulei, filtre, ulei cutie, flanșe amortizoare, discuri și plăcute. Mașina foarte îngrijită, o vând deoarece doresc achiziționarea unui SUV.
Se vinde doar cu perfectarea actelor, nu doresc schimburi!
Marca:
Skoda
An de fabricatie:
2010
Rulaj:
250236
Capacitate motor:
1997
Stare:
Utilizat
Combustibil:
Benzina
Caroserie:
Berlina
Culoare:
Alb
Cutie de viteze:
Manuala
Putere:
250
Volan:
Partea stanga
Marca:
Octavia
Bucuresti Sector 6
Google Map
Raportează anunțul
Contact
Despre VUPS
Recomandări pentru un videoclip de calitate
1. Filmează în format landscape
2. Este bine să fie bine luminat și să nu ai o lumină care să vină din față sau să creezi umbre și reflexii puternice.
3. Când folosești sunet sau voce, este bine să fie un sunet clar, curat și să se audă destul de tare. În cazul folosirii unei voci, este util să fie o dicție bună și să nu vorbești repede sau mult.
4. Dacă prezentarea este realizată de cineva, este de preferat să fie o prezență agreabilă, fără elemente care să iasă în evidență (bijuterii exagerate, tatuaje exagerate, atitudine prea gravă sau dură, tonalitate ascuțită, voce subțire).
5. Un video de calitate pentru vânzarea unui produs trebuie să pună accentul pe avantajele produsului pentru client, nu pe caracteristici tehnice pe care probabil că nu le va înțelege nimeni.
6. Este de preferat să introduci în video un cadru cu detalii tehnice, nu să le citești sau explici tu verbal. Clientul vrea să știe de ce produsul tău este mai bun decât alte produse, în termeni simpli de înteles pentru el.
R
Certificat OSIM și EUIPO
Link-uri utile
Newsletter
Abonează-te la newsletter
© 2024 VUPS
Dezvoltat de