Golf V GTI. Cititi tot anuntul
ID: 11212
Vizualizări: 220
2 ani în urmă
Comentarii (0):
Nu există comentarii disponibile.
Produse similare
8000
EUR
GOLF V GTI
- An: 2007
- Stage 2 285 CP
Sau
- stage 2+ 315 cp cu pops & bangs
- 212.000 km in creștere
Dotari de fabrica:
- Pachet Edition 30
- Xenon
- spălătoare in faruri
- Interior piele cu încălzire in scaune
- Parbriz heliomat
- Stopuri fumurii
- Trapa electrica
- Dublu climatronic
- Tempomat
- Plafon negru si multe altele.
Modificări:
- Admisie Ramair Oversized
- Intercooler Forge
- Kit anulare Pcv
- Bobine rs4
- Downpipe 76mm / finala Remus
- Suspensie reglabila AP noua ,
- toate furtunele schimbate
Întreținere:
- Revizie completa
- Distribuție
- Pompa apa
- Curățat admisie
- Tachet pompa inalte
- Bujii Ngk dedicate
- Garnituri injectoare
- Role si curea accesorii,
-Se vinde cu :
- jantele originale GTI 18 iarna folosite 1 sezon 8000€
- S-au și cu roțile din prima poză cu cauciucuri de vară 9000€
Auto foarte îngrijit, in stare tehnica si optica foarte buna, fara defecte ascunse , întreținut si modificat cu bun gust si piese de calitate.
Ofer si multe alte poze și video in privat , pentru cei interesați
Accept unele schimburi doar cu BMW +sau- diferența
Pret discutabil doar la fata locului
Marca:
Volkswagen
An de fabricatie:
2007
Rulaj:
212000
Capacitate motor:
1984
Tara de origine:
Germania
Stare:
Utilizat
Combustibil:
Benzina
Caroserie:
Hatchback
Culoare:
Negru
Cutie de viteze:
Manuala
Putere:
285
Volan:
Partea stanga
Marca:
Golf
Bucuresti Sector 5
Google Map
Raportează anunțul
Contact
Despre VUPS
Recomandări pentru un videoclip de calitate
1. Filmează în format landscape
2. Este bine să fie bine luminat și să nu ai o lumină care să vină din față sau să creezi umbre și reflexii puternice.
3. Când folosești sunet sau voce, este bine să fie un sunet clar, curat și să se audă destul de tare. În cazul folosirii unei voci, este util să fie o dicție bună și să nu vorbești repede sau mult.
4. Dacă prezentarea este realizată de cineva, este de preferat să fie o prezență agreabilă, fără elemente care să iasă în evidență (bijuterii exagerate, tatuaje exagerate, atitudine prea gravă sau dură, tonalitate ascuțită, voce subțire).
5. Un video de calitate pentru vânzarea unui produs trebuie să pună accentul pe avantajele produsului pentru client, nu pe caracteristici tehnice pe care probabil că nu le va înțelege nimeni.
6. Este de preferat să introduci în video un cadru cu detalii tehnice, nu să le citești sau explici tu verbal. Clientul vrea să știe de ce produsul tău este mai bun decât alte produse, în termeni simpli de înteles pentru el.
R
Certificat OSIM și EUIPO
Link-uri utile
Newsletter
Abonează-te la newsletter
© 2025 VUPS
Dezvoltat de