Mazda 3 Facelift
ID: 11287
Vizualizări: 206
2 ani în urmă
Comentarii (0):
Nu există comentarii disponibile.
Produse similare
3400
EUR
MAZDA 3 Facelift 1,4 Benzina AN 2009
PRET:3400€ Posibilitate achizitionare in RATE
AVANTAJE LA ACHIZITIE:
GARANTIE TEHNICA
LIVRARE GRATUITA
KILOMETRAJ CERTIFICAT
POSIBILITATE RATE FIXE AVANS 0
FINANTARE AVANTAJOASA
SISTEM BUY-BACK
NUMERE PROVIZORII
FACTURA FISCALA
MOTOR:
-1,4 Benzina 85 C.P EURO 4
-An Fabricatie 2009
-179000 KM,Carte Service!
DOTARI:
-Climatronic,ABS,ESP
-Computer Bord,Volan Piele
-Geamuri electrice privacy glass
-Oglinzi Heliomate incalzite
-Radio CD+mp3,AUX
-Senzori lumini,Day Lights
-Senzori de ploaie,Cotiere fata+spate
-Sistem Isofix pentru scaun copii
-Servotronic,inchidere centralizata
-6 Airbag-uri,Scaune multifunctionale
PARC AUTO LMS MAX BEST AUTO
ADRESA: Timisoara
Strada Grigore Alexandescu nr.54
Marca:
Mazda
An de fabricatie:
2009
Rulaj:
17900
Capacitate motor:
1,400
Stare:
Utilizat
Caroserie:
Hatchback
Culoare:
Rosu
Cutie de viteze:
Manuala
Putere:
84
Volan:
Partea stanga
Marca:
3
Timis Timisoara
Google Map
Raportează anunțul
Contact
Despre VUPS
Recomandări pentru un videoclip de calitate
1. Filmează în format landscape
2. Este bine să fie bine luminat și să nu ai o lumină care să vină din față sau să creezi umbre și reflexii puternice.
3. Când folosești sunet sau voce, este bine să fie un sunet clar, curat și să se audă destul de tare. În cazul folosirii unei voci, este util să fie o dicție bună și să nu vorbești repede sau mult.
4. Dacă prezentarea este realizată de cineva, este de preferat să fie o prezență agreabilă, fără elemente care să iasă în evidență (bijuterii exagerate, tatuaje exagerate, atitudine prea gravă sau dură, tonalitate ascuțită, voce subțire).
5. Un video de calitate pentru vânzarea unui produs trebuie să pună accentul pe avantajele produsului pentru client, nu pe caracteristici tehnice pe care probabil că nu le va înțelege nimeni.
6. Este de preferat să introduci în video un cadru cu detalii tehnice, nu să le citești sau explici tu verbal. Clientul vrea să știe de ce produsul tău este mai bun decât alte produse, în termeni simpli de înteles pentru el.
R
Certificat OSIM și EUIPO
Link-uri utile
Newsletter
Abonează-te la newsletter
© 2025 VUPS
Dezvoltat de