Audi A5 2.0TDI sportback
ID: 11320
Vizualizări: 209
2 ani în urmă
Comentarii (0):
Nu există comentarii disponibile.
Produse similare
13000
EUR
Audi a5
An fabricație 2014
Motorizare 2.0 TDI
Manuala 6+1
-Volan multifuncțional Sport îmbrăcat in piele
-Sistem audio BANG&OLUFSEN
-Frâna de mâna electrică
-Dublu Climatronic
-Start/Stop + functia Hill Descent Control ( HDC )
-Încălzire in scaune
-Cotiera fata/spate
-Sistem isofix
-Proiectoare ceata
-Intrare aux
-Senzori Presiune Roti
-Senzor Ploaie/Lumini
-Computer bord (consum instant,range,mixt)
-Pilot Automat/Limitator de viteza
-Servodirecție Asistata
-Asistenta in Rampa
-Faruri Reglabile Electric
-Lumini Ambiente Interior
-Follow me Home
-Leaving Home
-8 -Airbaguri
-Jante aliaj originale audi 17 Inch cauciucuri iarna / jante aliaj 18 Inch cauciucuri vara
-Keyless Go si Keyless Entry
-senzor parcare
-Navi/GPS
- Sistem Navigatie Professional - 3D - (include harta Europei , inclusiv Romania)
-Geamuri electrice fata/spate cu deschidere secventiala
-Oglinzi retrovizoare electrice degivrante/electrocromatice
-
Mașina personală de familie, Al doilea proprietar.
Unic proprietar in Ro luată din reprezentanta Germania pe data de 11.07.2018
Distribuție schimbată la 195.437 km (dețin factura)
Schimb ulei/filtre la 210.250 km (dețin factura)
Dețin factura la tot ce s-a schimbat la mașina.
ID: 243256337
Marca:
Audi
An de fabricatie:
2014
Rulaj:
215000
Capacitate motor:
2000
Stare:
Utilizat
Combustibil:
Diesel
Caroserie:
Berlina
Culoare:
Maro / Bej
Cutie de viteze:
Manuala
Volan:
Partea stanga
Marca:
A5
Ilfov Peris
Google Map
Raportează anunțul
Contact
Despre VUPS
Recomandări pentru un videoclip de calitate
1. Filmează în format landscape
2. Este bine să fie bine luminat și să nu ai o lumină care să vină din față sau să creezi umbre și reflexii puternice.
3. Când folosești sunet sau voce, este bine să fie un sunet clar, curat și să se audă destul de tare. În cazul folosirii unei voci, este util să fie o dicție bună și să nu vorbești repede sau mult.
4. Dacă prezentarea este realizată de cineva, este de preferat să fie o prezență agreabilă, fără elemente care să iasă în evidență (bijuterii exagerate, tatuaje exagerate, atitudine prea gravă sau dură, tonalitate ascuțită, voce subțire).
5. Un video de calitate pentru vânzarea unui produs trebuie să pună accentul pe avantajele produsului pentru client, nu pe caracteristici tehnice pe care probabil că nu le va înțelege nimeni.
6. Este de preferat să introduci în video un cadru cu detalii tehnice, nu să le citești sau explici tu verbal. Clientul vrea să știe de ce produsul tău este mai bun decât alte produse, în termeni simpli de înteles pentru el.
R
Certificat OSIM și EUIPO
Link-uri utile
Newsletter
Abonează-te la newsletter
© 2024 VUPS
Dezvoltat de