Audi A6 2.0tdi 170hp
ID: 11344
Vizualizări: 192
2 ani în urmă
Comentarii (0):
Nu există comentarii disponibile.
Produse similare
8299
EUR
Culoare DIAMANT SILVER.
An fabricație 2010
Motor 2.0 Tdi 170 cp
Euro 5
Înmatriculată RO
Cutie viteze automata 7+1 trepte sport S-Tronic
Faruri Bixenon adaptiv
Faruri+stopuri full led
Navigație mare color DVD/CD MP3 RADIO/AUX/ 2SDcard/Magazie CD
Statie cu 12 boxe
TAPISERIE Piele impecabila
Încălzire scaune fata
Dublu climatronic
4 geamuri electrice
Oglinzi electrice heliomate cu încălzire
Bord cu inserții din aluminiu
Volan model in 3 spițe din piele aerata cu comenzi
Computer bord
Pilot automat
Abs/ Esp/12 Airbaguri
Pachet lumini ambientale interior și exterior
Sistem Coming home Leasing home
Proiectoare ceata
Cotiera fata spate
Sistem ISOFOX
Telefon/car kit/bluetooth
Frana de mana electrica
Perdeluțe geamuri laterale
Torpedou frigorific
Închidere + alarma
Cârlig remorcare original retractabil electric
Mașină foarte curata și îngrijită
Accept orice test
257848 km în creștere
Preț 8299 € Ușor negociabil
Marca:
Audi
An de fabricatie:
2010
Rulaj:
257848
Capacitate motor:
2000
Tara de origine:
Germania
Stare:
Utilizat
Combustibil:
Diesel
Caroserie:
Break
Culoare:
Gri
Cutie de viteze:
Automata
Putere:
170
Volan:
Partea stanga
Marca:
A6
Ilfov Bragadiru
Google Map
Raportează anunțul
Contact
Despre VUPS
Recomandări pentru un videoclip de calitate
1. Filmează în format landscape
2. Este bine să fie bine luminat și să nu ai o lumină care să vină din față sau să creezi umbre și reflexii puternice.
3. Când folosești sunet sau voce, este bine să fie un sunet clar, curat și să se audă destul de tare. În cazul folosirii unei voci, este util să fie o dicție bună și să nu vorbești repede sau mult.
4. Dacă prezentarea este realizată de cineva, este de preferat să fie o prezență agreabilă, fără elemente care să iasă în evidență (bijuterii exagerate, tatuaje exagerate, atitudine prea gravă sau dură, tonalitate ascuțită, voce subțire).
5. Un video de calitate pentru vânzarea unui produs trebuie să pună accentul pe avantajele produsului pentru client, nu pe caracteristici tehnice pe care probabil că nu le va înțelege nimeni.
6. Este de preferat să introduci în video un cadru cu detalii tehnice, nu să le citești sau explici tu verbal. Clientul vrea să știe de ce produsul tău este mai bun decât alte produse, în termeni simpli de înteles pentru el.
R
Certificat OSIM și EUIPO
Link-uri utile
Newsletter
Abonează-te la newsletter
© 2024 VUPS
Dezvoltat de