Skoda Octavia 2.0TDI
ID: 11408
Vizualizări: 195
2 ani în urmă
Comentarii (0):
Nu există comentarii disponibile.
Produse similare
10200
EUR
Skoda Octavia Combi
Motor 2.0/ 110 kw/150 cp
Start/stop
Bi-xenon
Faruri automate faza scurta/lunga
Cornering light
Poziții fata/spate led
Senzori parcare fata/spate
Jante iarna/vara aliaj
Cauciucuri iarna 3 ani
Cauciucuri vara Pirelli noi
Senzori de ploaie
Parțial piele
Dublu Climatronic
Airbag-uri frontale/laterale
Navigație mare
Comenzi pe volan
Conexiune bluetooth
Pilot automat
Computer de bord
Torpedo refrigerat
Distronic
Side asist
Lane asist
Scaune fata încălzite
Scaun Sofer reglaj înălțime/adâncime/lombar electric
Discuri fata/spate schimbate
Distribuție schimbată la 220 000
Ambreiaj+ volanta schimbate ( Luk)
Fără erori in bord sau probleme ascunse, absolut totul funcțional
Mașina se prezintă impecabil din punct de vedere tehnic. Accept orice test!
Se vinde fără portbagajul superior!!!
Preț ușor negociabil!!!
Marca:
Skoda
An de fabricatie:
2014
Rulaj:
231000
Capacitate motor:
1968
Stare:
Utilizat
Combustibil:
Diesel
Caroserie:
Break
Culoare:
Negru
Cutie de viteze:
Manuala
Putere:
150
Volan:
Partea stanga
Marca:
Octavia
Bucuresti Sector 2
Google Map
Raportează anunțul
Contact
Despre VUPS
Recomandări pentru un videoclip de calitate
1. Filmează în format landscape
2. Este bine să fie bine luminat și să nu ai o lumină care să vină din față sau să creezi umbre și reflexii puternice.
3. Când folosești sunet sau voce, este bine să fie un sunet clar, curat și să se audă destul de tare. În cazul folosirii unei voci, este util să fie o dicție bună și să nu vorbești repede sau mult.
4. Dacă prezentarea este realizată de cineva, este de preferat să fie o prezență agreabilă, fără elemente care să iasă în evidență (bijuterii exagerate, tatuaje exagerate, atitudine prea gravă sau dură, tonalitate ascuțită, voce subțire).
5. Un video de calitate pentru vânzarea unui produs trebuie să pună accentul pe avantajele produsului pentru client, nu pe caracteristici tehnice pe care probabil că nu le va înțelege nimeni.
6. Este de preferat să introduci în video un cadru cu detalii tehnice, nu să le citești sau explici tu verbal. Clientul vrea să știe de ce produsul tău este mai bun decât alte produse, în termeni simpli de înteles pentru el.
R
Certificat OSIM și EUIPO
Link-uri utile
Newsletter
Abonează-te la newsletter
© 2024 VUPS
Dezvoltat de