Skoda Octavia 1.8TSI DSG
ID: 11409
Vizualizări: 200
2 ani în urmă
Comentarii (0):
Nu există comentarii disponibile.
Produse similare
16900
EUR
-unic proprietar
-masina achizitionata de noua din reprezentanta Skod Timisoara
-trapa electrica
-elemente suplimentare protectie sasiu
-infotaiment Columbus ( 8” ) cu navigatie 3d
-CD / DVD player
-sistem audio CANTON ( 9 difuzoare + tub bass )
-port USB
-apple carplay/android auto
-volan sport cu padele imbracat in piele
-parbriz incalzit
-luneta incalzita
-scaune fata incalzite
-faruri Bi-Xenon adaptiv
-banda led pozitii
-faruri cu functie follow me home
-faruri si proiectoare ceata pe fundal negru
-proiectoare ceata cu aprindere la viraje
-oglinzi incalzite rabatabile electric
-oglinzi cu efect antiorbire
-oglinzi cu iluminat pentru zona acces auto
-iluminat ambiental zona picioare
-climatronic pe 3 directii
-geamuri fata/spate elecrtrice
-instalatie spalat faruri
-Cotiera centrala spate cu suport pahar
-Covorase fata/spate, material textil
-jante 18” FOX cu cauciucuri Dunlop 225/40
-jante 16” cu cauciucuri iarna 205/55
Marca:
Skoda
An de fabricatie:
2016
Rulaj:
95000
Capacitate motor:
1798
Tara de origine:
Romania
Stare:
Utilizat
Combustibil:
Benzina
Caroserie:
Berlina
Culoare:
Negru
Cutie de viteze:
Automata
Putere:
180
Volan:
Partea stanga
Marca:
Octavia
Timis Timisoara
Google Map
Raportează anunțul
Contact
Despre VUPS
Recomandări pentru un videoclip de calitate
1. Filmează în format landscape
2. Este bine să fie bine luminat și să nu ai o lumină care să vină din față sau să creezi umbre și reflexii puternice.
3. Când folosești sunet sau voce, este bine să fie un sunet clar, curat și să se audă destul de tare. În cazul folosirii unei voci, este util să fie o dicție bună și să nu vorbești repede sau mult.
4. Dacă prezentarea este realizată de cineva, este de preferat să fie o prezență agreabilă, fără elemente care să iasă în evidență (bijuterii exagerate, tatuaje exagerate, atitudine prea gravă sau dură, tonalitate ascuțită, voce subțire).
5. Un video de calitate pentru vânzarea unui produs trebuie să pună accentul pe avantajele produsului pentru client, nu pe caracteristici tehnice pe care probabil că nu le va înțelege nimeni.
6. Este de preferat să introduci în video un cadru cu detalii tehnice, nu să le citești sau explici tu verbal. Clientul vrea să știe de ce produsul tău este mai bun decât alte produse, în termeni simpli de înteles pentru el.
R
Certificat OSIM și EUIPO
Link-uri utile
Newsletter
Abonează-te la newsletter
© 2024 VUPS
Dezvoltat de