VW Passat CC 2.0TDI DSG
ID: 11419
Vizualizări: 260
2 ani în urmă
Comentarii (0):
Nu există comentarii disponibile.
Produse similare
10500
EUR
Vand Passat CC 2012 , pachet R-line , motor 2.0 170 TDI , cutie automata DSG 2 , 6 rapoarte ,
Dotari:
-Scaune incalzite
-Clima pe 2 zone
- Interior semi piele cu alcantara
-Navigatie mare RNS 510 cu conectivitate bluetooth ,mdi/hdi
-Sistem audio Dynaudio
-Distronic
-Front assist
- jante pe 18 Japan racing jr18 cumparate noi acum 3000 de km
-Suspensie adaptiva
-sistem start-stop
-oglinzi incalzite si electrice
-comenzi volan
-Geamuri ionizate din fabrica
- portbagaj cu deschidere electrica
-scaune cu reglaj semi electric
- sistem webasto
- shadow line
-auto hold
-senzori parcare fata spate
-torpedou refrigerat
-oglinda heliomata
-suport ochelari
-faruri automate cu tot cu faza lunga
-padele
-recent colantanta garantie 5 ani!
+ alte dotarii
Masina are schimbat recent telescoape fata , bielete antiruluiu placute , capete de bara , ulei in cutie in reprezentanta si distributie+ + detalii la telefon
Pentru mai multe detalii discutam la telefon , accept orice test autorizat!
Marca:
Volkswagen
An de fabricatie:
2012
Rulaj:
312000
Capacitate motor:
1968
Tara de origine:
Germania
Stare:
Utilizat
Combustibil:
Diesel
Caroserie:
Berlina
Culoare:
Albastru
Cutie de viteze:
Automata
Putere:
170
Volan:
Partea stanga
Marca:
Passat CC
Dolj Craiova
Google Map
Raportează anunțul
Contact
Despre VUPS
Recomandări pentru un videoclip de calitate
1. Filmează în format landscape
2. Este bine să fie bine luminat și să nu ai o lumină care să vină din față sau să creezi umbre și reflexii puternice.
3. Când folosești sunet sau voce, este bine să fie un sunet clar, curat și să se audă destul de tare. În cazul folosirii unei voci, este util să fie o dicție bună și să nu vorbești repede sau mult.
4. Dacă prezentarea este realizată de cineva, este de preferat să fie o prezență agreabilă, fără elemente care să iasă în evidență (bijuterii exagerate, tatuaje exagerate, atitudine prea gravă sau dură, tonalitate ascuțită, voce subțire).
5. Un video de calitate pentru vânzarea unui produs trebuie să pună accentul pe avantajele produsului pentru client, nu pe caracteristici tehnice pe care probabil că nu le va înțelege nimeni.
6. Este de preferat să introduci în video un cadru cu detalii tehnice, nu să le citești sau explici tu verbal. Clientul vrea să știe de ce produsul tău este mai bun decât alte produse, în termeni simpli de înteles pentru el.
R
Certificat OSIM și EUIPO
Link-uri utile
Newsletter
Abonează-te la newsletter
© 2024 VUPS
Dezvoltat de