Skoda Octavia 2.0 TDI
ID: 11819
Vizualizări: 23
3 săptămâni în urmă
Comentarii (0):
Nu există comentarii disponibile.
Produse similare
15750
EUR
Telefon Proprietar (O 7 3 3) - 1 1 6 0 9 0
.
SKODA Octavia anul 2016
Motor 2.0TDi 150 CP Euro 6
Cutie manuala 6+1 trepte
Rulaj 64.300 km reali
.
dublu-climatronic
sistem navigatie AndroidAuto/CarPlay
faruri xenon adaptive
lumini de zi LED
geamuri electrice fata-spate
oglinzi electrice-incalzite
scaune incalzite
ABS, ESP, airbag-uri
pilot automat
computer bord
senzori parcare
inchidere centralizata, 2 chei
volan reglabil, servo
radio/CD/MP3 comenzi volan
geamuri cu tenta
cauciucuri de iarna
Preșuri noi, nefolosite
.
Interior foarte curat, impecabil
Totul original, fara martori in bord
Km reali 100%, istoric service
Ofer seria sasiu pentru test autorizat
Un singur peoprietar, inmatriculata
Cumparata de noua din reprezentanta
.
Pret 15.750 EURO neg.
Mai multe detalii la telefon (O733) / 116 090
.
Masina se poate vedea in Focsani - VN
Marca:
Skoda
An de fabricatie:
2016
Rulaj:
64300
Stare:
Utilizat
Combustibil:
Diesel
Culoare:
Gri
Cutie de viteze:
Manuala
Putere:
150
Volan:
Partea stanga
Marca:
Octavia
Vrancea Focsani
Google Map
Raportează anunțul

Recomandări pentru un videoclip de calitate
1. Filmează în format landscape
2. Este bine să fie bine luminat și să nu ai o lumină care să vină din față sau să creezi umbre și reflexii puternice.
3. Când folosești sunet sau voce, este bine să fie un sunet clar, curat și să se audă destul de tare. În cazul folosirii unei voci, este util să fie o dicție bună și să nu vorbești repede sau mult.
4. Dacă prezentarea este realizată de cineva, este de preferat să fie o prezență agreabilă, fără elemente care să iasă în evidență (bijuterii exagerate, tatuaje exagerate, atitudine prea gravă sau dură, tonalitate ascuțită, voce subțire).
5. Un video de calitate pentru vânzarea unui produs trebuie să pună accentul pe avantajele produsului pentru client, nu pe caracteristici tehnice pe care probabil că nu le va înțelege nimeni.
6. Este de preferat să introduci în video un cadru cu detalii tehnice, nu să le citești sau explici tu verbal. Clientul vrea să știe de ce produsul tău este mai bun decât alte produse, în termeni simpli de înteles pentru el.
R
Certificat OSIM și EUIPO
Link-uri utile
Newsletter
Abonează-te la newsletter